Nordic inspiration for kids room from my favorite Instagramers

10:06 PM


This week as I was preparing Luisa's room for a photo shooting, and then occur to me to do a post about the nordic inspiration I always find on Instagram. I am Portuguese and at the moment we live in Spain, but in our way here we lived for one year and a half in Germany and often we visit Holand where I found most of my inspiration. I just can not get enough of this simple yet beautiful way of decorating that is everywhere in the nordic countries.
Today I am showing my favorite Spanish mummies that the way they decorate inspire me every day on Instagram!

Esta semana preparando la habitación de Luisa para una sesion de fotos me ocurrió escribir un post sobre la decoración nórdica que siempre busco y encuentro en Instagram. Yo soy Portuguesa viviendo en España de momento y por el medio viví en Alemania y visito a menudo Holanda, donde encuentro mucha de mi inspiración. me encanta la sencillez bonita que se ve especialmente en los países nórdicos.
hoy os quería ensenar mis mamas españolas favoritas que me inspiran en su manera de decorar en Instagram!




Marina Cabero always mixes pastel colors with natural tones and a bit of black now and that is what makes her daughters' room the perfect set for playing and dreaming. She cares about details, you can see that she is so creative decorating even her kids' dollhouse!
Marina Cabero mezcla colores pastel con colores neutrales y un poquito de negro aquí y allí que hacen con que las habitaciones de sus peques sean el escenario perfecto para jugar y sonar. su cuidado con los detalles los podéis ver en cada foto y hasta en la casita de muñecas!







Photos by Marina Cabero


Eva is behind the camera of Mijo house, she uses neutral colors mixed with black and you know that for boys it's not always easy to find a nice inspiration. I love all the storage solutions she found out to all the toys that are part of decoration too. She chose different shades of grey to create a beautiful room full of funny and unique characters.
Eva esta por detrás de la camera de Mijo house y usa colores neutros mezclados con negro, para chicos es mas difícil decorar y ni siempre se consigue encontrar inspiración por eso me encanto las ideas para guardar todos los trastos que tienen los peques haciendo eses elementos parte de la decoración también. Eva eligió diferentes tonos de gris para crear una habitación bonita y llena de divertidas y únicas criaturas.









Marta from Mum and Home has an impeccable taste decorating for her daughter, like so much the color combination she chose, she always combines light wood furniture with beautiful colors and makes it so cozy and special.
Marta deMum and Home tiene un gusto exquisito decorando para su hija, me encanta la combinación de colores que ha elegido, mezclando el color natural de la madera con colores bonitos y vibrantes que hace con que las habitaciones sean acogedoras y especiales.












Nina Cave is an expert decorating for boys, her style is unique and you can see how lovely the rooms are in black and white but with a little touch of color. She is a master of details love all details and the color shade she chose.
Nina Clave es una experta decorando para chicos, su estilo es único y el resultado de la combinación de blanco y negro con pequenos apuntes de color es encantador. me encanta la paleta de color que ha elegido y que no descura ningún detalle estando todo impecablemente colocado en sus sitios.








Photos by Nina Clave


Hope you like this inspiring rooms and you can get ideas to create your own style. Which one is your favorite?
Espero que os guste esta inspiración y que podáis sacar ideas para crear vuestro estilo propio, cual es vuestra habitación favorita?


xox
Sofia

You Might Also Like

1 comentários

Thank you for sharing your opinions with me! <3

Popular Posts

Instagram

Subscribe